четвъртък, 28 август 2014 г.

"Shake It Off" дебютира под #1 в Billboard Hot 100!

Тейлър Суифт се изстреля до No. 1 в Hot 100 класацията на Billboard с "Shake It Off.". Както се очакваше, новия й подпалващ независимостта химн дебютира на върха на класацията веднага след първата си седмица на пазара.

 "Shake" също позволи на Суифт да прескочи от No. 69 миналата седмица до No. 1 и в класацията на Billboard за топ 100 изпълнители (от която зависят продажбите на песента и албума, пусканията по радиото, разпространението и социалната активност). 

Първия сингъл от албума на Суифт 1989, който ще излезе на 27 октомври чрез Big Machine Records, се издига на върха на Hot 100 благодарение на комбинация от интензивни продажби, пускания по радиото и разпространение. (трите най-важни компонента на класицията). Суифт пусна песента на пазара, при радиата, и направи премиера на официалния видео клип миналият понеделник, 18 август, организирайки Yahoo! лайвчат за да го оповести.

Също така изпълни "Shake" и на тазгодишните видео музикални награди на MTV (24 август). 

"Shake" отбелязва втория сингъл  No. 1 на Тейлър Суифт, следвайки триседмичния лидер от 2012 "We Are Never Ever Getting Back Together," първия сингъл от последният й албум Red.

Както правим всяка сряда, (деня в който Hot 100 излиза всяка седмица), нека погледнем зад числата на топ 10, включително възхода на Суифт до No. 1.  "Shake" пристига с 544,000 продадени копия през първата седмица според Nielsen SoundScan. Това отбелязва най-добрия дебют през тази година, както и четвъртия най-добър някога и вече два от тези рекорди принадлежат на Суифт. "Right Round" на Flo Rida започва с 636,000 (28 февруари, 2009), следван от "Together" на Тейлър с 623,000 (1 септември, 2012) и "Roar" на Кейти Пери се класира трети с 557,000 (31 август, 2013). 

"Shake" отбелязва и 7мата песен No. 1 в класацията за дигитални песни на Тейлър, като изпреварва Бритни Спиърс, следвайки Риана с 13, Кейти Пери с 10 и Еминем с 9. В класацията за разпространение "Shake" се нарежда за дебют под No. 2 с 18,4 милиона разпространителя в САЩ за първата седмица според Nielsen BDS. И тъй като песента не е разпространена за услуги, 98% процента от разпространението й идват от кликанията във Vevo в YouTube. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 
Blogger Templates